Minden idők egyik legnagyobb akciófilm sztárja a közel 50 országban jelen lévő és több országban is piacvezető magyar energiaital márkához adta arcát: Amerika egyik leghíresebb csillaga szerződést kötött a HELL ENERGY-vel, így a neve mostantól összefonódik a márkával. A világsztárral készült reklámfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában. 

Újabb mérföldkőhöz érkezett a HELL ENERGY; a márka történetének egyik legnagyobb lépéseként, a magyar brandek közül elsőként, egy „A” kategóriás, hollywoodi sztárral, Bruce Willis-szel kötött reklámszerződést. A megállapodás nem csak a HELL életében számít egyedülállónak, hanem hazai szinten is, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.

„A HELL ENERGY márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willis-re esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója. „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul a HELL közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.” – tette hozzá a marketingigazgató.

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a new yorki forgatásra. A Bruce Willis szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot.

A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó, a HELL ENERGY jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében. Világszínvonalú üzemeivel, hihetetlen gyártókapacitásával és mérföldkőnek számító innovációival alig 10 év alatt valósította meg sikertörténetét: mára a világ egyik legnagyobb energiaital márkájaként tartják számon.

A reklámfilm itt megtekinthető